AirAsia este cunoscută de aproape toți călătorii care s-au îndreptat vreodată spre Asia de Sud-Est. Compania aeriană low-cost este cea mai mare companie aeriană din Malaezia și cel mai mare transportator low-cost din întreaga Asie în ceea ce privește numărul de pasageri și flota.
Compania își operează zborurile cu aeronave Airbus A320 și A321. Pe rutele lung-curier, utilizează aeronave Airbus A330 și cele mai recente aeronave A350, care vor fi livrate în curând. Toate aeronavele sunt de culoare roșie și albă.
De asemenea, AirAsia operează simultan mai multe filiale cu operațiuni pe alte piețe asiatice:
- AirAsia X (D7/XAX)
- Indonezia AirAsia (QZ/AWQ)
- Filipine AirAsia (Z2/EZD)
- Thai AirAsia (FD/AIQ)
- Thai AirAsia X (XJ/TAX)
- AirAsia Cambodgia (KT/KTC)
Codul IATA/ICAO al companiei este indicat între paranteze, iar sufixul "X" indică o companie aeriană cu cursă lungă. Toate companiile sunt denumite în exterior AirAsia, iar pe rutele lor se aplică termeni și condiții individuale.
Prin urmare, nu descriem în detaliu sucursalele AirAsia individuale.
Obțineți mai multe sfaturi pentru zbor cu AirAsia
Fie că zburați cu AirAsia pentru prima dată sau în mod repetat, consultați sfaturile și recomandările noastre utile:
Bună ziua, am încercat să cumpăr bilete prin Air Asia timp de 3 zile, dar de fiecare dată după introducerea cardului meu și procesarea plății, mi se aruncă un mesaj care spune că le pare rău, serverele lor sunt în jos și să încerc să cumpăr bilete din nou. Site-ul funcționează totuși pentru ei. Am încercat totul - browsere diferite, wifi, internet prin cablu, cumpărarea pe internet, utilizarea aplicației mobile, plata cu Visa sau Mastercard și tot același mesaj. În trecut totul era în regulă. Am bani în cont și am activat plățile pe net. Am citit ceva despre acest lucru pe dikuz străine și mulți oameni s-au confruntat cu acest lucru, dar nicăieri nu am citit cum să o rezolv. Chatbot nu ajută și scrierea la suport este nerealistă. Are cineva vreo experiență cu acest lucru? Mulțumesc, Veronika