easyJet este un important transportator european low-cost. Operațiunile sale sunt concentrate în principal în jumătatea vestică a Europei.
EasyJet operează o flotă formată exclusiv din aeronave Airbus A319 și A320 în culoarea portocalie tipică.
Din motive legale și de reglementare, easyJet operează mai multe companii separate, care au coduri IATA/ICAO diferite afișate în fața numărului de zbor sau pe panourile de pe aeroporturi:
- easyJet UK (U2/EZY)
- easyJet Europa (EC/EJU)
- easyJet Elveția (DS/EZS)
Obțineți mai multe sfaturi pentru zbor cu easyJet
Fie că zburați cu easyJet pentru prima dată sau în mod repetat, consultați sfaturile și recomandările noastre utile:
Vă rugăm să îi sfătuiți pe cei mai experimentați: nu putem cumpăra bilete Easyjet - întotdeauna se raportează o eroare la checkout. Am încercat carduri Visa și Master, browsere și computere diferite, chat-ul a recomandat o aplicație, așa că am încercat-o și pe aceea și aceeași eroare continuă să apară. Are cineva vreo idee care ar putea fi problema? Trebuie să zburăm luni... Ați cumpăra un bilet de la un broker într-o siruare similară?
Bună ziua, același lucru mi se întâmplă și mie, ați rezolvat cumva această problemă? Mulțumesc.
Am avut aceeași problemă. Am ajuns să cumpăr bilete pe Ryanair. În caz contrar, consultați subiectul Zboruri - easyJet.
Mulțumesc, am aruncat o privire, am ajuns să cumpăr bilete cu câteva sute mai mult prin Booking... destul de disperat...
Aceeași problemă. Nu pot cumpăra prin intermediul site-ului sau al aplicației. Am încercat carduri diferite și valute diferite. Am comunicat cu ei prin intermediul asistenței. Am ajuns prin robot la persoana de pe linie. Discutarea problemei în limba engleză cu suport de imprimare screns de pe site-ul web. În cele din urmă o ofertă de a emite un bilet prin suport. Dar- prețul original pentru 2 bilete 72 €, oferta cu reducere 120 €, le-a trimis în iad-ajustat prețul la 80 €. m-am enervat și le-am cumpărat în altă parte pe care le-am arătat pe print screen și le-am cerut să explice problema în scris. Mă întreb dacă vor reveni la mine.
Nu știu dacă au rezolvat problema (nu am încercat să plătesc în săptămânile anterioare), dar acum am plătit cu cardul meu Wise (pe site) fără probleme.