easyJet check-in

Vă puteți înregistra pentru zborul dvs. easyJet online și la aeroport. Cu toate acestea, doar prima opțiune este gratuită.
Înregistrare online
Înregistrarea online este foarte ușoară cu easyJet. Tot ce aveți nevoie este un computer sau un telefon mobil și detaliile documentului dvs. de călătorie. Accesați easyjet.com și imprimați sau salvați cartea de îmbarcare pe telefon după check-in. În principal, va trebui să utilizați un cod QR pentru a vă dovedi intrarea - acesta trebuie să fie lizibil.
Vă puteți înregistra cu 30 de zile până la 2 ore înainte de plecare.
Nu aveți încă un hotel? Obțineți o reducere la booking.com
Dacă faceți modificări în această perioadă, cum ar fi adăugarea de bagaje, trebuie să vă înregistrați din nou.
Selectarea locului
Puteți selecta locurile dvs. specifice în aeronavă atunci când rezervați biletul, în orice moment în Gestionați rezervarea mea sau în timpul înregistrării online.
Scaunele sunt taxate la sume diferite, în funcție de zborul specific și de locul din aeronavă. Cele mai scumpe locuri se află în partea din față a avionului și pe culoarele cu ieșiri de urgență, care au mai mult spațiu pentru picioare.
Prețul pentru alegerea locului variază între 8 eur și 12 eur.
Dacă nu vă interesează unde stați, săriți peste selectarea locului și lăsați sistemul să vă așeze automat și gratuit oriunde în avion. Locurile alocate aleatoriu sunt, de obicei, atribuite grupurilor - sistemul nu vă va repartiza locul în mod deliberat.
Mai aveți întrebări?
Dacă aveți întrebări sau comentarii cu privire la articolul...
5 comentarii
Bună ziua
M-am înscris pentru înregistrare folosind aplicația mobilă
în timpul înregistrării nu au fost solicitate datele din pașaport - doar numele complet
Dacă nu vrea, nu vrea.
Bună ziua. Am rezervat un bilet prin aplicația Kiwi.com pentru 11 februarie, dar nu pot face check-in online și primesc o eroare. Ce ar trebui să fac, cum fac check-in online pe site-ul easyJet (numărul rezervării e)
În primul rând: contactați Kiwi (întrebarea este dacă acest lucru va avea vreun efect pozitiv).
În al doilea rând: învățați din greșeala dvs. și nu mai cumpărați niciodată nimic de la Kiwi.

În mod ideal, prin intermediul aplicației Kiwi și prin mesaje, solicitați serviciului de asistență pentru clienți să vă trimită codul PNR pentru rezervarea dvs. și ei vi-l vor trimite în cele din urmă. Este adevărat că robotul va schimba mai întâi câteva mesaje cu dumneavoastră, dar ar trebui să funcționeze.
Vă mulțumesc, am acest cod, dar când introduc numărul de rezervare furnizat de Kiwi, site-ul spune că datele sunt incorecte.
Apoi contactați-i din nou pe kiwi.
Vă mulțumim pentru ajutor. A funcționat. Site-ul easyJet se confruntă cu probleme tehnice. Poate că cineva va avea nevoie de aceste informații.

Vă mulțumim pentru feedback!
Cum pot să fac check-in separat cu cineva? Fără a alege un anumit loc?

https://www.easyjet.com/ Înregistrarea se poate face pe site-ul companiei aeriene și puteți sări peste selectarea unui anumit loc.
Vă mulțumim foarte mult.
Repartizarea aleatorie a locurilor funcționează chiar și înainte de check-in. Nu-mi amintesc cu câte ore înainte de plecare ne-a atribuit locurile, dar bănuiesc că ar fi fost 6 sau cam așa ceva. Ei într-adevăr nu atribuie.
A avut cineva vreodată biletul de îmbarcare care nu s-a încărcat în aplicație? Roata continuă să se învârtă, dar BP pur și simplu nu se va încărca. Are cineva experiență cu acest lucru?