easyJet zboruri întârziate și anulate

easyJet

EasyJet este una dintre cele mai mari companii aeriene din Europa și, prin urmare, este logic ca, în special în sezonul estival, să poată evita întârzierile sau anulările de zbor. În astfel de cazuri, călătorii sunt protejați de Regulamentul UE 261, care garantează drepturile pasagerilor, inclusiv posibile despăgubiri de până la 600 eur de persoană.

Obțineți despăgubiri cu easyJet

Despăgubirile se aplică tuturor zborurilor operate de easyJet.

Zbor întârziat cu easyJet

Pentru zborurile întârziate, drepturile pasagerilor încep să se aplice pentru întârzieri mai mari de 2 ore. În acest caz, aveți dreptul la băuturi răcoritoare. În funcție de aeroport, compania aeriană va oferi un voucher în numerar pentru a cumpăra mâncare sau un voucher la un anumit restaurant pentru a cumpăra un sandwich și apă.

Pentru întârzierile de peste o oră peste noapte, aveți dreptul, de asemenea, la un hotel care include mese și preluarea de la aeroport. Cu toate acestea, astfel de întârzieri nu se întâmplă prea des cu easyJet.

Dacă ajungeți la destinație cu o întârziere de 3 ore sau mai mult, puteți solicita, de asemenea, compensații financiare. Cu toate acestea, rețineți că compania aeriană trebuie să fie trasă la răspundere pentru întârziere. Aceasta nu include circumstanțe extraordinare, cum ar fi o grevă a controlorilor de trafic aerian, o grevă a personalului aeroportului sau condițiile meteorologice.

Distanța Întârzieri Despăgubiri
până la 1 500 km 3h+ 250 eur
1 500 până la 3 500 km 3h+ 400 eur
peste 3 500 km 3h+ 300 eur
peste 3 500 km 4h+ 600 eur

Puteți solicita despăgubiri direct de pe easyjet.com/claim/eu261 sau de la agenții specializate, care vor lua aproximativ un sfert din suma despăgubirii. Acest lucru se datorează faptului că, de multe ori, companiile aeriene nu răspund la cererea dvs. sau găsesc scuze și oferă despăgubiri reduse.

Obțineți despăgubiri de la easyJet

Zbor anulat cu easyJet

EasyJet nu anulează zboruri foarte des, iar dacă o face, o face înainte de termenul limită de 14 zile, caz în care nu sunteți acoperit de drepturile pasagerilor EU 261. În acest caz, aveți dreptul la o rambursare sau la o schimbare gratuită pentru un alt zbor.

Cu toate acestea, dacă zborul dvs. este anulat cu 13 zile sau mai puțin înainte de plecare, veți avea, de asemenea, dreptul la o compensație financiară de până la 600 eur, în funcție de distanțele indicate în tabelul de mai sus.

Acest articol poate conține linkuri afiliate din care echipa noastră editorială poate câștiga comisioane dacă faceți clic pe link. Consultați pagina noastră Politica de publicitate.

Mai aveți întrebări?

Dacă aveți întrebări sau comentarii cu privire la articolul...

0 comentarii

Conectați-vă la Cestee

... comunitatea mondială a călătorilor

Nu aveți încă un cont de călătorie? Înregistrează-te