Zborul dumneavoastră Austrian Airlines a fost anulat sau întârziat cu 2 ore sau mai mult? Atunci aveți dreptul la o compensație de până la 600 EUR de persoană.
Puteți solicita despăgubiri direct de la compania aeriană sau simplu și gratuit de la agențiile specializate.
Despăgubirile în temeiul Regulamentului CE 261 se aplică tuturor zborurilor operate de Austrian Airlines.
Zbor întârziat cu Austrian Airlines
În cazul unei întârzieri de 2 ore sau mai mult la poarta de plecare, Austrian Airlines trebuie să vă ofere gratuit o băutură răcoritoare proporțională cu durata întârzierii.
În cazul în care întârzierea la aeroportul de sosire este de 3 ore sau mai mult, aveți dreptul, de asemenea, la o compensație financiară de 250 eur până la 600 eur, în funcție de distanța dintre cele două aeroporturi.
Aveți dreptul la compensații financiare numai dacă Austrian Airlines este vinovată de întârziere. Puteți citi mai multe despre acest subiect în articolul Despăgubiri pentru întârzieri ale zborurilor.
Distanța | Întârziere | Compensație |
---|---|---|
până la 1 500 km | 3h+ | 250 eur - aplicați online |
1 500 până la 3 500 km | 3h+ | 400 eur - aplicație online |
peste 3 500 km | 3h+ | 300 eur - aplica online |
peste 3 500 km | 4h+ | 600 eur - aplica online |
Zbor anulat cu Austrian Airlines
Dacă Austrian Airlines vă anulează zborul cu mai mult de 14 zile înainte de plecare, aveți dreptul la o schimbare gratuită a datei sau la o rambursare a prețului inițial al biletului.
Cu toate acestea, dacă zborul dvs. este anulat cu mai puțin de 14 zile înainte de plecare, aveți, de asemenea, dreptul automat la o compensație financiară de până la 600 eur.
Din nou, compensația va fi datorată numai dacă compania aeriană anulează zborul și nu din cauza unor circumstanțe neprevăzute.
Unde să solicitați compensația
Austrian Airlines are o pagină de contact specială pentru solicitarea de rambursări și compensații la austrian.com/at/en/contact-form-refund.
Compania este cunoscută pentru abordarea sa corectă față de clienți și pentru plățile de compensații fără complicații. Dacă încă mai credeți că aveți dreptul la despăgubiri și compania aeriană v-a respins cererea, contactați o agenție specializată în recuperare.