Zborul dumneavoastră cu SunExpress a fost anulat sau întârziat cu 2 ore sau mai mult? Atunci aveți dreptul la o compensație de până la 600 EUR de persoană.
Puteți solicita despăgubiri direct de la compania aeriană sau simplu și gratuit de la agențiile specializate.
Compensarea în temeiul Regulamentului CE 261 se aplică tuturor zborurilor cu punct de plecare în Uniunea Europeană. Întrucât compania aeriană este înregistrată în Turcia, zborurile care pleacă de pe aeroporturi din afara UE nu sunt acoperite de acest regulament.
Zbor întârziat cu Sun Express
Dacă aveți o întârziere de 2 ore sau mai mult la poarta de decolare, SunExpress trebuie să vă ofere o băutură răcoritoare gratuită proporțională cu durata întârzierii.
Dacă durata întârzierii la aeroportul de sosire este de 3 ore sau mai mult, aveți dreptul, de asemenea, la o compensație financiară cuprinsă între 250 eur și 600 eur, în funcție de distanța dintre cele două aeroporturi.
Aveți dreptul la despăgubiri financiare numai dacă SunExpress este vinovată de întârziere. Puteți citi mai multe despre acest subiect în articolul Despăgubiri pentru întârzieri ale zborurilor.
Distanța | Întârziere | Despăgubire |
---|---|---|
până la 1 500 km | 3h+ | 250 eur - aplicați online |
1 500 până la 3 500 km | 3h+ | 400 eur - aplicație online |
peste 3 500 km | 3h+ | 300 eur - aplica online |
peste 3 500 km | 4h+ | 600 eur - aplica online |
Anulare zbor cu SunExpress
Dacă SunExpress vă anulează zborul cu mai mult de 14 zile înainte de plecare, aveți dreptul la o schimbare gratuită a datei sau la o rambursare a prețului inițial al biletului.
Cu toate acestea, dacă zborul dvs. este anulat cu mai puțin de 14 zile înainte de plecare, aveți dreptul automat la o compensație financiară de până la 600 EUR.
Din nou, compensația va fi datorată numai dacă compania aeriană anulează zborul și nu din cauza unor circumstanțe neprevăzute.
Unde să solicitați compensația
Puteți solicita despăgubiri direct companiei aeriene folosind datele de contact furnizate pe site-ul web: sunexpress.com/help-contact.
Cu toate acestea, companiile aeriene încearcă adesea să evite despăgubirea și să prelungească întreaga cerere prin ignorare și minciună, așa că contactați direct agenția.