Ethiopian Airlines este unul dintre transportatorii care permit înregistrarea gratuită la aeroport.
Check-in la aeroport
Înregistrarea la ghișeul aeroportului este gratuită pentru Ethiopian Airlines.
Orele de deschidere și închidere ale ghișeelor sunt următoarele:
- Zboruri spre/dinspre SUA și Paris - între 4 ore și 60 de minute înainte de plecare (check-in-ul se închide cu 75 de minute înainte de plecarea din Paris)
- Alte zboruri internaționale - cu 3 ore până la 60 de minute înainte de plecare (pentru plecările de seară din Addis Abeba către Europa și America de Nord, check-in-ul este disponibil după ora 13:00, indiferent de ora de plecare)
- Porțile aeroporturilor Heathrow și Manchester din Londra se închid cu 75 de minute înainte de plecare
- Zboruri interne - între 2 ore și 45 de minute înainte de plecare
În anumite aeroporturi, vă puteți înregistra prin intermediul unui chioșc self-service, care vă permite să evitați cozile dacă călătoriți doar cu bagaje de mână.
La aeroporturile Addis Abeba, Buenos Aires, Londra Heathrow, Madrid și Tokyo Narita sunt disponibile, de asemenea, ghișee cu autoservire pentru predarea bagajelor.
Înregistrare online
Vă puteți înregistra online în confortul casei dvs. cu 48 de ore până la 2 ore înainte de zbor, prin intermediul site-ului ethiopian.com.
Înregistrarea online este disponibilă și prin intermediul aplicației mobile Ethiopian (Google Play / App Store), unde introduceți numărul de rezervare și prezentați un cod QR pe telefonul mobil la aeroport.
Dacă călătoriți doar cu bagaje de mână, în acest caz nu trebuie să vizitați deloc ghișeul aeroportului. Procedați direct la controlul de securitate și la controlul pașapoartelor.
Dacă călătoriți cu bagaje înregistrate, unele aeroporturi (cum ar fi Addis Abeba) au ghișee speciale "Web Check-in", unde cozile sunt de obicei mai scurte.
Alegerea unui loc (așezare)
Doriți un loc la fereastră sau, la un zbor lung, preferați un loc pe culoar, pentru a vă putea întinde nestingherit în orice moment?
Cu Ethiopian Airlines, puteți selecta gratuit un anumit loc în orice moment în timpul achiziționării biletului dvs. și ulterior în secțiunea "Gestionați rezervarea" sau în timpul înregistrării online.
Nu știu ce fac greșit, dar la dus mă cazez bine, dar la întors nu-mi oferă deloc check-in, în timp ce mai sunt mai puțin de 48h.până la plecarea zborului de întoarcere 🤔 a fost făcut check-in pentru ambele sensuri? Asta mi se pare o tâmpenie, pe baza a ceea ce sunt de altfel obișnuit de la alte companii aeriene. Poate cineva să mă sfătuiască, vă rog? 🙂
Aveți un bilet de întoarcere?
Am înțeles că te întorci în 48 de ore? Sau doar zburați până acolo? Acest timp este calculat separat pentru fiecare zbor.
Am un bilet dus-întors, este un zbor de o zi dus-întors. Dacă ar fi trimis ceva prin poștă pentru check-in, dar nu am primit nici asta de la ei. Edit: cel puțin am check-in în e-mail pentru călătoria de dus, dar încă nimic pentru călătoria de întoarcere. Prima parte nu trebuie să fie parcursă cu avionul ca să sară? Altfel nu știu 🫣 În general site-ul lor e o mare tragedie, pot să fac check-in cu Ryanair etc. în 5 secunde, dar asta e infernal 😁
Dacă este într-un singur zbor, atunci este logic că nu se poate. Ei trebuie să zboare mai întâi acolo.
Cred că nu am zburat niciodată dus-întors într-o singură zi 😁 așa că sper să o pot face atunci. Va multumesc
Sunt sigur că vei fi bine, am făcut-o acum câteva săptămâni, trebuie să mergi mai întâi acolo și după aceea a trebuit să mă înregistrez pentru călătoria de întoarcere. Nu vă faceți griji.
Vă mulțumesc tuturor 👍 Sunt doar un pic cam prost 😜