Wizz Air zboruri întârziate și anulate

Zborul dumneavoastră Wizz Air a fost anulat sau întârziat cu 2 ore sau mai mult? Atunci aveți dreptul la o compensație de până la 600 EUR de persoană.
Puteți solicita despăgubiri direct de la compania aeriană sau simplu și gratuit de la agențiile specializate.
Despăgubirile în temeiul Regulamentului CE 261 se aplică tuturor zborurilor operate de Wizz Air.
Excepție face unitatea special creată Wizz Air Abu Dhabi, cu sediul oficial în Emiratele Arabe Unite. Zborurile acestei companii aeriene (cod de bilet "5W") fac obiectul compensației numai la plecarea de pe un aeroport din UE.
Zbor întârziat cu Wizz Air
Dacă aveți o întârziere de 2 ore sau mai mult la aeroportul de plecare, Wizz Air trebuie să vă ofere gratuit o băutură răcoritoare proporțională cu durata întârzierii.
În cazul în care întârzierea la aeroportul de sosire este de 3 ore sau mai mult, aveți, de asemenea, dreptul la o compensație financiară cuprinsă între 250 EUR și 600 EUR, în funcție de distanța dintre cele două aeroporturi.
Veți avea dreptul la compensație financiară numai dacă Wizz Air este vinovată de întârziere. Pentru mai multe informații, consultați Compensarea pentru întârzierile zborurilor.
Distanța | Întârziere | Despăgubire |
---|---|---|
până la 1 500 km | 3h+ | 250 eur |
1 500 până la 3 500 km | 3h+ | 400 eur |
peste 3 500 km | 3h+ | 300 eur |
peste 3 500 km | 4h+ | 600 eur |
Zbor anulat cu Wizz Air
Dacă zborul dvs. este anulat de Wizz Air cu mai mult de 14 zile înainte de plecare, aveți dreptul la o schimbare gratuită a datei sau la o rambursare a prețului inițial al biletului.
Cu toate acestea, dacă zborul dvs. este anulat cu mai puțin de 14 zile înainte de plecare, aveți dreptul automat la o compensație financiară de până la 600 EUR.
Din nou, compensația va fi datorată numai dacă compania aeriană anulează zborul și nu din cauza unor circumstanțe neprevăzute.
Citiți mai multe despre acest aspect în articolul Despăgubiri pentru anularea zborului.
Unde să solicitați despăgubiri
Wizz Air are un formular de contact special pentru compensații la wizzair.com/refunds-and-compensations.
Cu toate acestea, companiile aeriene încearcă adesea să evite compensarea și să prelungească întreaga cerere prin ignorare și minciună, așa că contactați direct agenția.
Mai aveți întrebări?
Dacă aveți întrebări sau comentarii cu privire la articolul...
2 comentarii
Chiar dacă Wizzair vă oferă despăgubiri fără scuze, aceasta nu înseamnă că le veți vedea în contul dvs. prea curând. Trucul lor preferat (în general) este să aștepte până la sfârșitul perioadei lor de 30 de zile (uneori nici nu vă răspund în ultima zi) înainte de a pretinde că vă trimit ceva. Și chiar dacă vă cer rapid datele de cont și vă promit că vi se vor afla în cont în termen de 10 zile lucrătoare, puteți aștepta poate 20 și nu se întâmplă nimic până nu le amintiți. Apoi îți vor spune că tocmai au introdus plata și că va dura 10-20 de zile lucrătoare, așa că se adună frumos atunci.
https://www.apf.gv.at/en/agency-...ights.html Dacă zburați spre sau dinspre Austria și Wizzair nu dorește să își cunoască obligațiile, contactați . Mai devreme sau mai târziu vor primi despăgubiri de la ei și nu trebuie să plătiți niciun procent unei agenții private.

Sunt foarte bucuros că nu a trebuit să aștept Wizzair sau să-mi amintesc, chiar dacă mi-am imaginat deja acest lucru.
Anul trecut, după o cerere, am fost despăgubit în două sau trei săptămâni (pentru o întârziere cauzată de o problemă tehnică pe noua rută BUD-IST de atunci).
Cred că Varadi a fost recunoscător pentru noile sloturi către Istanbul, unde Wizzair a început să zboare de la BUD alături de tradiționalele Turkish Airlines (către IST) sau Pegasus Airlines (către SAW).
Mă ocup de acest lucru de aproape o lună. La câteva zile după ce am completat formularul, mi-au promis banii în termen de 10 zile și mi-au cerut datele, pe care le-am trimis cu promptitudine. La aproape o lună după ce le-au trimis, nu au mișcat un deget, așa că le-am amintit, după care am primit un mesaj care spunea că au introdus plata și că ar trebui să o am în cont în 10-20 de zile, ceea ce îmi arată clar că fac acest lucru intenționat pentru a întârzia plata cât mai mult posibil. Aceștia au mai folosit aceste tactici de tergiversare asupra mea atunci când au încercat să mă convingă că nu am dreptul la nimic. Mai întâi au lăsat să treacă 30 de zile și apoi au încercat să vorbească. De fapt, au fost progrese. 😂
Am așteptat exact o lună și 4 zile pentru o rambursare și încă nimic. Bot în chat spune că este în proces, ce anume ar trebui să fac acum? Mulțumesc pentru sfat.
Reclamați prin intermediul formularului de pe site-ul lor.
Vă mulțumim foarte mult!