Wizz Air este o companie aeriană pe care practic nu o puteți contacta. Oficial, puteți utiliza doar numărul de telefon 900 140 940 la o taxă de 0,6 eur pe minut. Apelurile sunt efectuate numai în limba engleză.
Contactul prin intermediul rețelelor sociale nu este posibil.
Am rezervat un zbor spre România și m-am dus cu o lună înainte să se deschidă check-in-ul pentru a selecta un loc în avion și am pus o plată cu cardul pe care nu aveam sold.acum scrie plată subplătită -9 euro și nu mai pot face nimic să rezolv asta. Telefonul pe care îl au care începe cu 900 nu știu cum funcționează, apelul ajunge la un punct și apoi telefonul se închide
Există un formular de contact pe site-ul web și puteți citi, de asemenea, secțiunea de ajutor privind linia lor de asistență.
Ce-ar fi să încercați să schimbați locul și să reluați comanda de la început? Sistemul ar trebui să vă permită să recuperați diferența.