Wizz Air contact

Wizz Air este o companie aeriană pe care practic nu o puteți contacta. Oficial, puteți utiliza doar numărul de telefon 900 140 940 la o taxă de 0,6 eur pe minut. Apelurile sunt efectuate numai în limba engleză.
Contactul prin intermediul rețelelor sociale nu este posibil.
Mai aveți întrebări?
Dacă aveți întrebări sau comentarii cu privire la articolul...
10 comentarii
Este într-adevăr imposibil să actualizați textul? 1. există două linii telefonice, 2. nu există niciun link către formularul de contact, 3. uneori Wizz poate fi contactat prin Messenger.
Nu vreau să fiu purtătorul de vești proaste, dar dacă lucrătorii aeroportuari sunt în grevă, nu aveți dreptul la despăgubiri din partea Wizz. Dacă Wizz nu a confirmat anularea, mai bine sunați la aeroportul către care ar trebui să zburați așa cum este. Îi înțeleg pe cei supărați, dar este vorba de Wizz.
Se pare că unele zboruri din Grecia nu mai sunt disponibile pe Wizz pentru acea dată. Să suni la aeroport probabil că nu va fi în întregime util - până când Wizz nu anulează zborul, aceste zboruri nu pot fi schimbate oricum.
Supărarea întunecă adesea judecata - altfel, nu știu de ce cineva ar certa Wizz pe site-ul unui străin și ar solicita despăgubiri la care nu are dreptul.
Și astfel distracția s-a terminat - femeia greacă isterică a plecat ofensată.
Și tocmai a devenit interesant :-)
Nu înțeleg de ce nenorocita a venit aici să se plângă când știa foarte bine ce urmează și de ce. https://en.wikipedia.org/wiki/Te...ns_in_2025
Același lucru aici Sunt datorat pe 09:45 zbor pe 28 februarie de la Atena la Budapesta și apoi trebuie să schimbe la Ryanair în Budapesta pentru Londra. Am auzit că controlorii de trafic aerian sunt în grevă în acea zi. Nu am avut nici o comunicare de la wizz air cu privire la anularea zborului vă rugăm să vă sfătuiți dacă zborul meu va fi anulat.
Am avut zborul 7:55, am ajuns la 5:00 dimineața. mi-am făcut check-in-ul și așteptam să se deschidă poarta.
Timp de 5 minute m-am dus să iau o sticlă de apă și mi-au spus că poarta era închisă și nu m-au lăsat să trec. m-au jignit, au ridicat vocea și au fost foarte nepoliticoși.
A fost o experiență foarte proastă și am pierdut zborul
https://www.booking.com/Share-mzYRS0x Acesta este acest hotel
AU Hotel - Zayed International Aiport- Locatwd în zona de tranzit- Onwards Boarding Pass Required
Vă rugăm, am rezervat un hotel în Budapesta chiar la aeroport. Hotelul ne-a scris că dacă ieșiți afară nu vom putea intra și trebuie să contactăm compania noastră aeriană, ne puteți ajuta vă rog?
Ce fel de hotel este acesta?

Cum credeți că vă va ajuta serverul de călătorie?
Poate că cineva ar contribui chiar și cu sfaturi dacă nu ar cruța niciun detaliu. 😉
https://www.booking.com/Share-mzYRS0x Acesta este acest hotel
AU Hotel - Zayed International Aiport- Locatwd în zona de tranzit- Onwards Boarding Pass Required
Hotelul mi-a spus să contactez compania de turism, deoarece se presupune că dacă am ratat hotelul și mergem mai departe decât ar trebui, nu ne putem întoarce la hotel.

Conform Booking, hotelul se află în Terminalul A, degetul D, lângă Pearl Lounge, în spatele biroului de imigrări.
Ei bine, nu este în Budapesta, ci se pare că este în Abu Dhabi. Sunt singurul care vede Budapesta în prima postare?

Desigur. AUH surprinsă. Am senzația că intervievatorul nu a înțeles până acum unde scrie.
Deci, în afară de faptul că nu e vorba de Budapesta, nici nu înțeleg care e problema interlocutorului. Că a ratat intrarea în hotel în tranzit? E chiar în tranzit? Dar măcar acum știu că zboară BUD-AUH cu Wizz. 😆
Se pare că zboară undeva mai departe și se pare că are un sejur de o noapte în Abu Dhabi, pentru care a rezervat acest hotel. Și - imaginația funcționează - poate că are o escală mai lungă și a vrut să vadă orașul înainte de a adormi.
Dar tot nu știu care este problema.
Da, am făcut o greșeală și cu toate aranjamentele hotelului din Budapesta astăzi, m-am încurcat și nu am scris Abu Dhabi, ci Budapesta. Cei de la hotel mi-au scris că nu pot trece prin imigrare pentru că nu mai pot ajunge la hotel, așa că trebuie să contactez compania aeriană pentru a ajunge la bagajele mele înainte de timp. Nu-mi pot imagina deloc cum va funcționa acest lucru și unde să mă ocup de aceste detalii cu compania aeriană. Vă mulțumesc pentru toate informațiile.
Oh, deci este un tranzit-non-tranzit cu bilete separate (în cel mai bun caz) și necesitatea de a verifica din nou bagajele, dar asta nu ar trebui să fie o problemă, revenind pe un alt bilet - dacă există unul. Cealaltă opțiune este pur și simplu să nu aduceți bagaje înregistrate. Oh, și în cele din urmă: Wizzair are o linie telefonică (recunosc, nu este ieftin).

Sau luați un alt hotel?
Poate că ar putea fi anulat...
Am facut o rezervare pt un zbor la care am adaugat si un abonament WIZZ CLUB, dar facilitatile acestui abonament nu au fost aplicate acestrui zbor! cum trebuie sa procedez pentru ca acest abonament platit sa fie activ.
"10,00 € reducere la tarifele de zbor de la 19,99 € "
Bună ziua,
Cum pot face o schimbare de zbor.
Nu pot găsi un telefon de contact
Preferabil pe internet. Telefonul vă va costa scump. www.wizzair.com Numărul este în secțiunea de ajutor. Este și în aplicație.
Am depus o cerere de rambursare. În două zile am primit 7 scrisori identice de la WIZZ AIR în care mi se solicita o scanare a documentului de plată. Am răspuns imediat la scrisori în consecință, dar ei nu încetează să mi le trimită. Ce ar trebui să fac?
Creați plângeri noi prin intermediul formularului. Iar dacă nu funcționează, contactați autoritatea locală competentă. Wizzair are un repertoriu larg de manevre evazive.
A primit cineva bani de la wizz înapoi?
Trebuie să descrieți situația specifică.